Головне

На рекламу Євро-2012 витратять ще 8 млн. гривень державних коштів

16.11.2011 18:22 400 0

На рекламу Євро-2012 в друкованих засобах масової інформації, радіо та Інтернет-ЗМІ виділено 8.15 млн. гривень.

Про це повідомляють "Наші гроші".

ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" 9 листопада за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "ТД "Дельта-Інвест" на проведення рекламної компанії в Україні, пові

Фірма-переможець, яка контролюється віце-президентом "Українського медіа холдингу" Валентином Резніченко, повинна забезпечити розміщення іміджевої реклами у найбільш рейтингових друкованих ЗМІ про підготовку та проведення в Україні Чемпіонату Європи по футболу. До таких в конкурсній документації віднесено газету "Сегодня" з групи Ріната Ахметова та видання УМХ – Теленеделя, Комсомольська правда, Кореспондент, Форбс, Фокус, Агрументи і факти, Телескоп та інші.

Також буде розміщено рекламні банери в інтернет-виданнях segodnya.ua, Bigmir.net та korrespondent.net і рекламні аудіо-ролики на невизначених радіостанціях. Другим учасником тендеру ТОВ «КП – Адвертайзинг» з групи «KP media».

З урахуванням останньої закупівлі, ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт", яке контролюється Нацагенством з питань Євро-2012 віце-прем’єра Бориса Колеснікова, цього року уклало угоди на рекламно-інформаційні заходи на 94,51 млн грн.

Коментарі ()