На асфальті центральних вулиць Донецька з'явилося 125 оригінальних зображень логотипа ФК "Шахтар". Створено їх за допомогою унікального реверсивного графіті.
Цікаво, що такий спосіб нанесення малюнка в Україні застосовано вперше, повідомив Укрінформу директор департаменту маркетингу і комунікацій ФК "Шахтар" Юрій Свиридов.
"Основна ідея проекту реверсивного графіті - використання екологічно безпечних технологій як символа чистих і прозорих взаємовідносин, що вибудовуються із нашими уболівальниками", - сказав він.
Реверсивне графіті - це екологічно безпечний вид зовнішньої реклами, для виготовлення якої необхідна тільки вода. Дана технологія дозволяє використати стіни будинків, тротуари, бруківки та будь-які асфальтовані ділянки вулиць як рекламні носії.
На відміну від традиційного графіті таке зображення після нанесення зберігається протягом 4-24 тижнів, а потім безслідно зникає без шкоди для навколишнього середовища.