Головне

Кабмін затвердив будівництво терміналу "D" аеропорту "Бориспіль"

28.07.2008 17:39 197 0

Кабінет міністрів України розпорядженням від 23 липня 2008 р. №1000-р затвердив проект будівництва термінального комплексу в Державному підприємстві "Міжнародний аеропорт "Бориспіль".

Проект розроблений ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" спільно з компаніями "Japan airport consultants ins", підприємством з іноземними інвестиціями "Тебодін-Україна" і ТОВ "Київавіапроект". Проект також рекомендовано до затвердження Центральною службою Укрінвестекспертизи Мінрегіонбуду.

Техніко-економічні показники проекту: площа ділянки (терміналу) - 44,9 гектари, площа забудови - 27,7 гектари, пропускна спроможність терміналу - 1500 пасажирів за годину. Загальна кошторисна вартість проекту - 1 млрд. 660 млн. 955,899 тис. гривень, зокрема, будівельно-монтажні роботи - 883 млн. 622,968 тис. грн., устаткування - 354 млн. 256,359 тис. грн., пусконалагоджувальні роботи - 4 млн. 835,425 тис. грн., інші витрати - 418 млн. 241,147 тис. грн.

Замовником проекту визначено ДП "Міжнародний аеропорт Бориспіль".

Як вже повідомлялося, екс-гендиректор аеропорту "Бориспіль" Олександр Шишков заявив навесні 2008 р., що на будівництво терміналу "D", який будується за японським кредитом в аеропорту "Бориспіль", необхідно додатково 180 млн. доларів, а в цілому - 350 млн. доларів.

За словами О.Шишкова, у зв'язку з тим, що через проблеми із землею в аеропорту донині будівництво терміналу за японським кредитом так і не проводилося, його вартість збільшилася через інфляційні процеси, курс долара тощо.

Разом з тим, нагадаємо, що уряд на даний момент вивчає питання фінансування будівництва терміналу "D" за рахунок японського кредиту. Звучать думки про відмову від кредиту. Зокрема, 21 липня міністр транспорту і зв'язку України Йосип Вінський заявив, що Мінтранс після консультацій в уряді відмовився від будівництва на кошти японського кредиту і має намір залучити до будівництва приватного інвестора.

Водночас, віце-прем'єр-міністр України Іван Васюник спростував факт відмови українського уряду від залучення кредиту Японії на реконструкцію аеропорту "Бориспіль".

Тим часом, в липні ц.р. було визначено переможця тендеру на будівництво цього терміналу - турецьку група "Dogus/Alarko/YAD", контракт з нею має підписати банк JBIC.

Будівництво терміналу "D" передбачається за рахунок коштів японської кредитної лінії, яка становить 178 млн. дол. (75%). Зобов'язання аеропорту "Бориспіль" щодо будівництва нового терміналу - 60 млн. дол. (25%).

29 березня 2005 року в Києві було підписано Угоду (у формі обміну нотами) між урядами України і Японії про надання кредиту для фінансування проекту розвитку ДМА "Бориспіль" на термін 30 років і на суму 19 млрд. 92 млн. ієн (близько 180 млн. дол.).

3 травня 2007 р. ДП "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" офіційно оголосив про початок попередньої кваліфікації з вибору генерального забудовника для реалізації проекту будівництва нового термінального комплексу аеропорту. Завершити будівництво планують до кінця 2010 р.

УНІАН

Коментарі ()