Головне

Гран Прі Італії. Феттель здобув свою першу перемогу у Формулі-1

14.09.2008 16:40 592 0
Гран Прі Італії. Феттель здобув свою першу перемогу у Формулі-1

Німець Себастьян Феттель з "Торо Россо" після виграшу поул-позішн сенсаціно переміг і у гонці. Італійський гімн вперше звучав на автодромі у Монці не на честь звичної "Феррарі" - першу в своїй історії перемогу здобула італійська команда "Торо Россо" (яка ще недавно була традиційно аутсайдерською "Мінарді"). 

21-річний Феттель став наймолодшим переможцем етапу Королівських перегонів. "Неймовірно! За всю гонку не виникло жодних проблем, тим більше в мене була відмінна стратегія. Гадаю, це найкращий день у моєму житті. Мені важко висловити свої емоції. Хочу подякувати команді, яка виконала відмінну роботу. Хто б міг подумати, що ми будемо настільки сильними?" - заявив Феттель на прес-конференції після гонки.

Через дощ, який посилився перед початком Гран-прі Італії в Монці, стан траси змінився, тому, щоб уникнути можливих проблем, старт відбувся за машиною безпеки.

З поула стартував пілот "Торо Россо" Себастьян Феттель. Другим на стартовій лінії був Хейккі Ковалайнен з "Макларен". Далі стартові позиції виглядали так: 3. Марк Уеббер ("Ред Булл"), 4. Себастьян Бурде (Торро Россо), 5. Ніко Росберг ("Уільямс"), 6. Феліпе Масса ("Феррарі"), 7. Ярно Труллі (Тойота), 8. Фернандо Алонсо ("Рено").

Старт видався дуже невдалим для Бурде, який не зміг зрушити з місця. Його болід заштовхали у бокси, щоб "завести", і Бурде вирушив у гонку, вже відстаючи на коло від пелетону. Також із боксів стартували і Накаджима з Баттоном.

Перші декілька кіл гонщики не наважувались на рішучі дії, майже нічого не видно було через бризки дощу з-під коліс болідів. Перший обгін у Гран-прі Італії-2008 здіснив на сьомому колі Фернандо Алонсо. Він випередив Тімо Глока і зумів зберегти цю позицію. Потім Култхард пройшов Фізікеллу. А Феттель потихеньку розпочав відриватися від другого місця Ковалайнена.

Хемілтон протягом 10 кіл тримався за Райкконеном, а коли нарешті успішно його атакував, то без проблем пройшов і Хайдфельда, потім Глока, Кубіцу, Алонсо, Труллі, Росберга. Отак потихеньку підібрався він і до Феттеля, але стратегічний прорахунок команди "Макларен" не дозволив Хемілтому поборотись за перемогу. На єдиному запланованому піт-стопі британцю поставили дощовий комплект гуми, хоча траса очевидно почала підсихати. Тому, щоб не втратити більшого, довелось ще раз заїхати у бокси, - змінити компалект гуми на перехідний. 

Отже, тактика двох піт-стопів, якою скористалась більшість гонщиків, коли на останній ділянці боліди їхали на гумі для невеликого дощу, - виявилась найоптимальнішою у цій гонці.

Райкконен, який наприкінці гонки ставив нові рекорди кола один за одним, не зміг пробитися хоча б у вісімку. Веббер і Хемілтон доторкнулися один до одного, але змогли уникнути пошкоджень. А от Култхарду після зіткнення з Накаджимою довелося їхати у бокси і змінює переднє антикрило.

Отже, Масса впритул наблизився до лідиручої позиції Хемільтона у боротьбі за чемпіонський титул. Кімі Райкконен - знову непереконливий - відставання від Хемілтона, Масси і Кубіци зросло, навіть Нік Хайдфельд починає наступати на п'яти.

Загострилась боротьба і за Кубок конструкторів - "Макларен" скоротив своє відставання від "Феррарі". "Рено" наздогнали "Тойоту" у боротьбі за четвертий рядок. А "Торо Россо" обігнала "батьківську" "Ред Булл"!

Результати Гран Прі Італії:

 ПілотКомандаРезультатОчки
1Себастьян ФеттельТоро Россо1:26:47.494
10
2Хейккі КовалайненМакларен+12.5
8
3Роберт Кубіца БМВ Заубер+20.4
6
4Фернандо Алонсо Рено+23.9
5
5Нік Хайдфельд
БМВ Заубер+27.7
4
6Феліпе Масса
Феррарі+28.8
3
7Льюіс Хемілтон
Макларен+29.9
2
8Марк Веббер Ред Булл +32.0
1
9Кімі РайкконенФеррарі+39.4
 
10Нельсон ПікеРено+54.4
 
11Тімо Глок
Тойота
+58.8
 
12Казукі НакаджімаВільямс+1:02.0 
13Ярно Труллі
Тойота
+1:05.9
14Ніко Росберг
Вільямс+1:08.6
 
15Дженсон БаттонХонда+1:13.3
 
16Девід Култхард
Ред Булл
+1 коло
 
17Рубенс БаррікеллоХонда
+1 коло
 
18Себастьєн БурдеТоро Россо
+1 коло
 
19Адріан Сутіль Форс Індія+2 кола
 
Зійшли:
20Джанкарло Фізікелла Форс Індія
  
Коментарі ()