Тоді буде фурор: комерційний директор Шахтаря розповів, що треба зробити клубам УПЛ, аби збільшити телевізійні доходи
Комерційний директор Шахтаря Дмитро Кириленко вважає, що українським клубам варто укласти ексклюзивну угоду з одним із стримінгових сервісів.
Про це він розповів у інтерв’ю "Українському футболу".
"На мою думку, варто спробувати зробити такий крок, коли ми всі об’єднаємося не лише в рамках каналів УПЛ ТБ, а коли усі 16 клубів об’єднаються та викладуть на стіл таким компаніями, як Setanta, Megogo або якомусь новому гравцю, наприклад, DAZN, пропозицію на 8-10-12 мільйонів доларів. Те, як це робиться в усіх цивілізованих країнах. І оце вже будуть реально телевізійні гроші.
До цього додадуться ще й спонсорські прояви і тоді буде фурор. Відтак, впродовж цього сезону, коли ми об’єдналися навколо УПЛ ТБ, подивимося і, можливо, прийдемо до рішення, який крок зробити наступним, щоб збільшити дохід саме від телебачення", — сказав Кириленко.
Нагадаємо, після того, як Динамо та Зоря приєдналися до УПЛ ТБ, всі українські клуби вперше об’єдналися в межах єдиного телевізійного пулу.