SVITO LINA: перша ракетка України представила унікальні парфуми під новим брендом

23 липня в атмосферному ресторані готелю 11 Mirrors у Києві відбулася прем’єра парфуму SVITO LINA, створеного у співпраці між світовим брендом Puredistance, тенісною зіркою Еліною Світоліною та парфумерною компанією Жан niche concept.
За словами виробників, цей аромат – втілення сили духу, жіночності та чуттєвості, які поєднуються в особистості найтитулованішої української тенісистки.
Під час вечора Еліна поділилася особистими роздумами про баланс між витривалістю та ніжністю, викликом і внутрішньою гармонією.
Парфумер Антуан Лі переніс ці контрасти у формулу аромату, створивши справжню симфонію для сильних і витончених жінок. Особливу цінність додає те, що весь прибуток з продажу SVITO LINA буде спрямовано у фонд Svitolina Foundation, а компанія "Жан" передає додаткові 30 євро з кожного флакону на благодійність.
Кожен флакон має автограф Еліни, а придбати аромат можна вже з 24 липня у магазинах "Жан" або замовити онлайн з доставкою по всьому світу.

Нагадаємо, у понеділок, 28 липня, жіноча тенісна асоціація WTA оновила свій рейтинг. Перша ракетка України Еліна Світоліна залишилася на 13 сходинці.
Раніше повідомлялося, що перша ракетка України зіграє на турнірі серії WTA 1000, який з 27 липня по 7 серпня відбудеться у канадському Монреалі. Еліна стартує у другому раунді і чекає на переможницю пари між ще однією кваліфаєркою та володаркою вайлд-кард Кайлою Кросс.
