Колишній пілот Формули-1 назвав три причини страждань Гамільтона у Феррарі

Експілот Формули-1 Ентоні Девідсон, який зараз працює експертом на ТБ, вважає вік Льюїса Гамільтона однією з головних причин того, що той страждає за кермом боліда Феррарі.
Слова 46-річного британця наводить Motorsport.
Союз Скудерії та Гамільтона був багатообіцяючим, проте реальність виявилася жорстокою – семиразовий чемпіон світу провалюється в італійській команді.
За чотирнадцять етапів сезону-2025 сер Льюїс жодного разу не побував на подіумі, і тільки перемога у спринті в Китаї вважається позитивним моментом першого півріччя співпраці Феррарі та Гамільтона.
"Це просто ще одна перешкода, яку йому доведеться подолати, і я не соромлюся про це говорити, бо це очевидний факт. Я сам був у такій ситуації, коли виступав у Формулі-1 – вік теж має значення.
Я вважаю, що цей час роздумів для нього, як для спортсмена, що старіє, впливає на результати. Що б не говорили інші, навіть він сам, люди, які дуже близькі до Льюїса, фанати, вони не зрозуміють, звідки я це беру, але я прожив це як спортсмен. Зараз я на пенсії, мені 46 років. Ти починаєш задавати собі питання. Це цілком природно", – сказав Девідсон.
Ентоні зазначив, що окрім віку на Гамільтона тисне відповідальність за результат у такій команді, як Феррарі. Девідсон також висловив думку, що Льюїсу важко через зміну регламенту, яка відбулася в 2022 році.
"Ми всі знаємо, що таке Феррарі, принаймні ззовні. У нас є кілька друзів, колишніх колег, які працюють там, і вони підтверджують переконання паддоку, що це справжній тиск. До італійської команди пред'являються високі очікування щодо результатів, а вимоги до стандартів неймовірно високі.
Він знав, на що йде, але це ніколи не буває легко. Як пілот, ти знаєш, які виклики несе зміна команди. Навіть зміна боліда, як ми побачимо наступного року зі зміною правил і як ми бачили в 2022 році.
Для мене Льюїс більше не той самий пілот, що був до появи правил 2022 року, і йому довелося працювати важче, ніж будь-коли раніше, щоб переробити свій стиль, який він багато разів застосовував у Формулі-1. Машини сильно змінилися з тих пір, як він їздив на болідах з атмосферним двигуном V8 і шинами з протектором. Йому довелося переосмислити себе в процесі".
Після чотирнадцяти етапів сезону-20254 Льюїс Гамільтон посідає шосте місце особистого заліку, маючи в активі 109 очок. Він відстає на 42 бали від напарника Шарля Леклера, який іде п'ятим.
Нагадаємо, що Льюїс Гамільтон фінішував дванадцятим на Гран-прі Угорщини. Це був перший випадок у кар'єрі семиразового чемпіона, коли він завершив гонку поза очковою зоною.