Українська хокейна ліга - законодавець сучасних трендів у вітчизняному спорті
За коротку історію Українська хокейна ліга стала однією із найпопулярніших в українській мережі.
Українська хокейна ліга була створена у червні 2016 року провідними хокейними клубами України, куди увійшли – "Білий Барс" (Біла Церква), "Витязь" (Харків), "Донбас" (Донецьк), "Дженералз" (Київ), "Кременчук" (Кременчук ), "Кривбас" (Кривий Ріг), "Крижинка-Компаньйон" (Київ) та "Юність" (Харків).
Попри це, за цей час ліга стала дійсно укікальною в українському спорті. Насамперед керівництво УХЛ навчилося працювати із уболівальниками. Станом на серпень на сторінку ліги у Facebook підписалося більше 100 тис користувачів, а саме 100 383 людини. Для прикладу, Українська Прем’єр-ліга має трохи більше 28 тис підписників.
Частково цьому сприяла робота УХЛ, зокрема у кінці січня був впроваджений конкурс, який мав визначити найактивніших уболівальників. Для цього необхідно було у соцмережі викладати світлини із хештегом #UHLhockey та бути підписаним на офіційну сторінку ліги у Facebook.
Також наприкінці минулого року був запущений конкурс прогнозистів, який проходив на сторінці ліги у Facebook та визначав щомісяця топ-10 найкращих учасників.
До речі: Українська хокейна ліга провела відкрите тренування в Кривому Розі
Дана цифра справді вражає, адже хокей не є самим популярним спортом серед українців і водночас є показовою для роботи будь-якої структури в умовах сучасних реалій.
Усі вищевказані факти можна було списати б на певну випадковість, проте Ліга проводить дуже активну соціальну діяльність й поза мережою. Уже доброю традицією стали відкриті тренування для дітей, а також пошук різноманітних ноу-хау, як наприклад, показ матчу фінальної серії очима арбітрів.
Ну а родзинкою усієї менеджерської та маркетингової діяльності стала, унікальна для України, церемонія нагородження Зірки хокейного року.
Українська хокейна ліга створила своєрідний тренд у роботі, а головне відношенні до вболівальників, не маючи для цього навіть мінімальних ресурсів.
Що заважає ставати ближчим до вболіальників інших лігам та федераціям - незрозуміло. Далеко позаду залишилися Українська прем'єр ліга та федерація боксу - представники найпопулярніших видів спорту в країні.
Проте в епоху соціальних мереж, саме життя змусить чиновників передивитися свої погляди, або залишитися сірими мишками на тлі колег, які стають не просто ближчими до вболівальника, а й є цими самими вболіівальниками українського спорту.
Найпопулярнішою ж серед українських спортивних ліг або федерацій у Facebook є Українська асоціація з футболу, проте з об'єктивних причин, автор не брав до уваги Павелка і Ко.
Раніше повідомлялося, що в Українській хокейній лізі з'явиться новий клуб.