Комерційний директор УПЛ: Не хотіли б брати жодної копійки у клубів
Керівництво української Прем'єр-ліги ставить за мету зробити проєкт UPL TV самоокупним.
Про це розповів комерційний директор УПЛ Максим Радченко.
"Розуміємо, помилки будуть, ми не ідеальні. Але будемо старатися всіх чути. Наступний сезон – це для нас важлива точка. Дуже вдячний компанії Vbet за підтримку нас, європейським лігам за підтримку. Бо це тестовий старт, в принципі він можливий завдяки нашим партнерам та додатковій монетизації.
Вихід на самоокупність вміщає три основні складові – спонсорська, дистрибуційна формату pay TV та всі кошти, які можемо залучити додатково до цих. Ми не хотіли б брати жодної копійки у клубів. Хочемо навпаки приносити їм гроші. Сподіваємося, до кінця фінансового року прийдемо зі звітністю, що ми заробили та готові щось розділяти", – сказав Радченко.
Нагадаємо, матчі української Прем'єр-ліги на UPL TV не зможуть транслюватися на території Росії та Білорусі.
Раніше повідомлялося, що Дніпро-1, Динамо та Зоря й надалі транслюватимуться окремо принаймні до кінця сезону.
✅ Підписуйтесь на наш телеграм-канал, щоб завжди бути в курсі головних подій зі світу спорту!