Це розкішна проблема, – керівник Мерседес висловився щодо командного наказу Макларен на Гран-прі Італії

Керівник Мерседес Тото Вольфф вважає, що Макларен створив складний прецедент, віддавши Оскару Піастрі наказ пропустити Ландо Норріса на Гран-прі Італії.
Слова 53-річного австрійця наводить ESPN.
Наприкінці гонки в Монці Макларен зіпсував піт-стоп Норріса, через що Піастрі випередив напарника. Проте команда "попросила" австралійця повернути британцеві другу позицію. Оскар виконав наказ, завдяки чому Ландо скоротив відставання від нього у чемпіонській гонці на три очки.
Вольфф, який багато чого може розповісти про командні накази, попередив команду з Вокінга про можливі наслідки у майбутньому.
"У цій ситуації немає правильної і неправильної сторони. І мені просто цікаво, як тепер будуть далі розвиватися події. Тому що цим Макларен створив прецедент, після якого повернути все назад буде вже складно.
Що якщо команда допустить ще одну помилку, але не на піт-стопі... чи будете ви знову змінювати позиції гонщиків? І точно так само буде неправильним через помилку команди змушувати гонщика втрачати очки не з власної вини.
Відповідь на питання про те, чи правильно вони вчинили, ми отримаємо в кінці сезону, коли боротьба дійсно загостриться", – сказав Вольфф.
Керівник німецької команди заявив, що тільки час покаже, чи матимуть накази в Монці вплив на боротьбу за титул. Він також визнав, що Макларен мав таку велику перевагу над своїми суперниками, що мав справу з "проблемами розкоші".
"Може статися ланцюжок подій або прецедентів, які буде дуже важко виправити. Але я можу говорити лише про те, як ми опинилися в цій ситуації, згадуючи всі ті роки, через які нам довелося пройти.
І я думаю, що найважливіше – це мати чітку стратегію. Ти або йдеш таким шляхом, або іншим. Або намагаєшся змагатися, або намагаєшся збалансувати все найбільш справедливим чином, пам'ятаючи, що все повернеться наприкінці.
Ви повинні визначити, який шлях вибрати – і це розкішна проблема. Вони не програють жоден з кубків".
Вольфф вважає, що у Макларен немає такої проблеми з Норрісом та Піастрі, яку мав Мерседес часів Льюїса Гамільтона і Ніко Росберга.
"Я думаю, що в машині сиділи дві різні тварини. Знаєте, Льюїс і Ніко – це були два запеклі суперники, які не брали полонених, змагаючись один з одним.
Іноді команді дуже важко впоратися з цим. Я не бачу цього в Макларен. Там все трохи корпоративно".
Нагадаємо, що керівнику Макларен Андреа Стеллі довелося пояснювати, чому команда пішла на крок з наказом.
Раніше стало відомо, чому Ніко Хюлькенберг був щмушений зійти з дистанції ще до старту Гран-прі Італії.