Українська правда

Затверджено план фінансування реконструкції донецького аеропорту

Сергей Шемшученко — 13 серпня 2009, 20:41

На державному рівні було затверджено попередній план фінансування реконструкції аеровокзального комплексу "Міжнародний аеропорт" Донецьк ".

Про це повідомив голова Донецької облдержадміністрації Володимир Логвиненко .

За його словами, на державному рівні узгоджено попередню вартість проекту в розмірі 1 млрд. 399 млн. 200 тис. гривень. Більшу частину витрат візьме на себе держава. Попередньо передбачається, що джерелами фінансування комплексної реконструкції аеровокзального комплексу загальною вартістю 1 млрд. 399 млн. 200 тис. гривень (128,3 млн. євро) стане державний бюджет. Із загальної суми з держбюджету передбачається виділити 1136,8 млн. гривень, з обласного бюджету - 262,4 млн.гривень (24,1 млн. євро), з яких 62,4 млн. грн. (5,7 млн. євро) - кошти бюджету міста Донецька. 

"Проекта пасажирського терміналу немає. Але є технічне завдання і воно узгоджене на державному рівні ", - сказав губернатор, зазначивши, що на державному рівні підтримується хорватський варіант проекту аеровокзального комплексу.

Голова ОДА нагадав, що депутати облради на позачерговій сесії ухвалили рішення виділити 100 мільйонів гривень з обласного бюджету на інфраструктуру аеропорту.

"100 мільйонів конкретно планується використовувати на підготовчий період безпосередньо на будівництво будівлі аеропорту. Однак поки що з цієї суми ніхто нічого не витрачав", - зазначив Логвиненко.

У той же час, він повідомив, що на випадок, якщо не вдасться реалізувати хорватський проект, Донецька область використає резервний варіант. За його словами, аеровокзал може бути перенесено в приміщення одного із прилеглих торговельних комплексів. У цьому питанні з допомогою урядового агентства торгівлі Німеччини є відповідна домовленість з адміністрацією комплексу.

"Проект (хорватський - прим. ред.) повинен бути готовий в цьому році і його будівництво має розпочатися в поточному році. Якщо цього не відбудеться, тоді з'явиться проблема суто технологічна. Якщо ми зрозуміємо, що не встигаємо з реалізацією проекту, тоді буде використано варіант тимчасової схеми ", - сказав він, при цьому, нагадавши, що згідно з вимогою УЄФА пропускна спроможність має бути близько 3 тисяч чоловік на добу.

ОстроВ