У Львові оголошено конкурс на звання медіа-партнера до Євро
Виконавчий комітет Львівської міської ради оголосив конкурс серед друкованих видань і радіокомпаній на звання медіа-партнера щодо висвітлення футбольного Євро-2012.
Про це Укрінформу повідомив директор департаменту "Євро-2012" міськради Олег Засадний.
За його словами, медіа-партнерами стануть одне видання і одна радіокомпанія. Їх угоди передбачатимуть висвітлення робіт у місті і внесок у це офіційних спонсорів, визначених УЄФА.
До конкурсної комісії, яка обиратиме претендентів, увійдуть депутати, представники прес-служби міськради, Агенції з підготовки до Євро-2012.
Запропоновані проекти повинні відповідати маркетинговим критеріям, затвердженим УЄФА. Комерційних відносин статус медіа-партнера не передбачає.