У фан-зонах Євро-2012 будуть українські ціни
У Києві розпочали розробку Концепції громадського харчування в рамках Євро-2012.
Про це заступник голови КМДА Анатолій Голубченко повідомив Укрінформ.
Вже зараз постає питання, якими будуть ціни на продукти в фан-зонах чемпіонату. Влада переконана, що їжа та напої у місцях масового перегляду матчів продаватимуть за ринковими цінами. Штучне підвищення цін на продукти поза законом. Крім того, відповідно до концепції у фан-зонах будуть діяти ті ж обмеження заради безпеки, що й зараз на стадіонах - заборона скляної тари та бокалів.
За вимогами УЄФА саме приймаючі міста мають організовувати найвищий сервіс у фан-зонах і задовольнити попит на послуги громадського харчування усіх охочих гостей Євро-2012. Як і всюди, Союз лобіює інтереси своїх спонсорів. Саме McDonalds, Carlsberg, Coca-Cola, Adidas, Castrol, Hyundai - KIA Motors матимуть пріоритет у торгівлі на Євро-2012.