У донецькому аеропорту стелять злітно-посадочну смугу
Фахівці ТОВ "Дорожнє будівництво "Альтком" приступили до укладання верхнього шару важкого бетону злітно-посадочної смуги в Донецькому аеропорту.
Як повідомили УНІАН в прес-службі міськради, для виконання цього стратегічного етапу робіт "Альтком" запускає найбільший в світі укладальник бетону SP 1600 вартістю зверху 3-х мільйонів євро.
Єдиний в Україні екземпляр, прибулий з Німеччини, здатний укладати смугу важкого бетону шириною 15 метрів і завтовшки 50 сантиметрів двома шарами, паралельно укладаючи і арматуру. І все це - певними кроками, заданими автоматично. Щоб представити масштаби машини, досить сказати, що везли її до місця збірки на восьми хурах.
Також до Донецька для консультацій прибула група німецьких інженерів на чолі з Дітмаром Шаффратом і Пойтом Вільгемом - керівниками будівельних напрямів "Аеропорти" компаній "F.KIRCHHOFF" і "FUGEM" відповідно - провідних німецьких фірм, які виконують крупні державні замовлення на будівництво об`єктів підвищеної складності (зокрема, найбільшого в Європі міжнародного аеропорту у Франкфурте-на-Майні).
За словами директора ТОВ "Дорожнє будівництво "Альтком" Ігоря Карнакова, присутність німецьких професіоналів обумовлена високими вимогами до якості робіт на об`єкті, що будується.
Німецькі фахівці позитивно оцінили рівень професійної підготовки українських колег. Коментуючи підсумки спільної роботи, Д.Шаффрат, зокрема, відзначив: "Тут працює еліта дорожніх будівельників Європи".
На сьогоднішній в Донецькому аеропорту укладено 800 погонних метрів важкого бетону (верхнього шару злітний - посадочної смуги) шириною 15 метрів. "Альтком" планує видавати за зміну 400 - 600 нових метрів стратегічного об`єкту.