Суспільний контролер Євро-2012: Конкурс логотипів був заангажованим
Конкурс з вибору логотипу, котрий буде представляти Україну до Євро-2012, був заангажованим.
Таку думку у коментарі Gazeta.ua висловив експерт Комітету суспільного контролю ЧЄ-12 Микола Воробйов.
"Колесніков каже, що сума за логотип і промо-ролик коливається від 3,5 до 4 мільйонів гривень, і що ця цифра дешевше від ринкової ", - сказав він.
"Треба було б зазначити, скільки коштів пішло на сам знак, скільки на ролик, а скільки на промоцію. На жаль, це невідомо", - сказав Воробйов.
"Громадськість у виборі участі не брала. Надіслали 300 робіт, продемонстрували лише логотип-переможець. Решту не показують. Це свідчить про заангажованість", - сказав Воробйов.
"Сам по собі знак не говорить про Євро-2012. Мені було важко здогадатися, що мова йде про те, що Україна прийматиме Євро, коли побачив соняшник", - дивується він.