Розпочався продаж квитків на Євро-2012 за 3000 євро
12 квітня 2011-го стартував продаж так званих корпоративних пакетів Євро-2012 "Престиж клуб Євро-2012". УЄФА пропонує 60 000 престижних місць у ложах і на трибунах стадіонів.
Із загальної кількості квитків на матчі Євро це складає 4%. Середня ціна квитка в бізнес-пакетах становить 1700 євро, повідомляє Інофрмаційний центр УКраїна-2012.
На вибір пропонується два види пакетів - "Платиновий престиж-клуб" та "Золотий престиж-клуб". Власник першого типу має право доступу до приватного скай-боксу.
"Золотий"тікет дає доступ до зони гостинності бізнес-класу. До того ж, як і простим вболівальникам, бізнесменам пропонують обрати "Stadium Series" для перегляду всіх матчів на одній арені, "Country Series", яка передбачає квитки на 4 арени країни, а також "Knockout Series" для перегляду матчів плей-офф. Від обраного варіанту залежать і ціни, які варіюються від 2900 євро ("золоті" тікети) за пакет у тому числі на три матчі у польських та українських міст. 23 900 євро коштує пакет з 16 ігор в одній країні, у польському випадку додається ще фінал у Києві.
Пакети "Престиж-клубу" включають квитки на найкращі місця на стадіоні, вишукані страви, спеціальну розважальну програму, ексклюзивну футбольну атмосферу до та після матчу. Вперше за історію існування індустрії гостинності компанія UEFA Event S.A. здійснюватиме продаж власними силами в двох приймаючих, а також в інших європейських країнах. Крім цього, в окремих країнах компанія співпрацюватиме з обраними агентствами. Перелік партнерів з продажу буде постійно оновлюватись на сайті uefa.com, де також можна знайти детальнішу інформацію щодо пакетів гостинності.
Ексклюзивним постачальником послуг гостинності та ресторанного обслуговування фінальної частини турніру в Україні та Польщі УЄФА обрав австрійську компанію DO&CO, яка працювала на ЧЄ-2008.
Як зазначив керівник МОК Маркіян Лубківський, в Україні такі пакети на стадіонах продаватимуться вперше. "Власник корпоративного пакету отримає можливість винайняти ложу протягом семи годин - за три години до гри, під час матчу та дві години після, він також отримає повний набір сервісу і розваг, можливість паркування на стадіоні. І ця пропозиція поширюється не тільки для українських та польських фірм, а й для компаній всього світу", - зазначив директор турніру.