Українська правда

Робота над проектом реконструкції аеропорту "Донецьк" підійшла до завершення

Сергей Шемшученко — 13 жовтня 2008, 20:21

Робота над проектом реконструкції аеропорту "Донецьк" знаходиться в стадії завершення. Як повідомляє  УКРІНФОРМ, про це розповів заступник голови Донецької облдержадміністрації Сергій Дергунов у ході зустрічі з представниками Європейської бізнес-асоціації, де обговорювалася підготовка регіону до Євро-2012.

- Будівництво злітно-посадочної смуги донецького аеропорту завершується, - зазначив Сергій Дергунов. - Тут буде встановлено унікальне світлотехнічне обладнання. Нова злітно-посадочна смуга (ЗПС) зможе приймати всі види літаків.

Тендер на будівництво ЗПС Донецького аеропорту в 2007 році виграло ТОВ "Дорожнє будівництво "Альтком". Довжина смуги - 4 кілометри, ширина - 60 метрів. Планом передбачено 60 місць для стоянки літаків. Для будівництва смуги "Альтком" ввів в експлуатацію найбільший в Європі мобільний завод по виробництву бетону LIEBHERR. До його складу входить чотири виробничих комплекси, кожний з яких випускає 150 кубометрів бетону на годину.

- Що стосується аеровокзального комплексу, то цей проект знаходиться в завершальній стадії, - говорить Сергій Дергунов. - Найближчим часом буде проведений тендер на реконструкцію старого і спорудження нового термінала. Останній матиме пропускну спроможність 1000 пасажирів на годину. Тут буде збудовано закритий паркінг на 600 і відкритий - на 1200 машино-місць, а також під'їзну естакаду.

Новий термінал площею 27 тисяч квадратних метрів буде розділений на зони прильоту і вильоту. Для цього будуть створені дві під'їзні естакади до будинку аеровокзалу. Під'їзд до аеропорту є продовженням існуючого під'їзного автошляху. Загальна площа дорожніх покриттів - 24,5 тисячі метрів квадратних.

За словами заступника голови Донецької облдержадміністрації, закінчення будівництва намічено на кінець 2011 - початок 2012 року. Новий аеровокзальний комплекс відповідатиме нормативам УЄФА. Старий термінал після реконструкції збільшить свою пропускну спроможність до 600 пасажирів на годину.

Крім того, "визначено два резервних аеропорти - Маріупольський і Луганський. Маріупольський має статус міжнародного і необхідну інфраструктуру - митний термінал, прикордонні служби. Ці аеропорти можуть у разі необхідності закривати дефіцит місць для стоянки літаків", - відзначив Сергій Дергунов.