Рекламувати українські міста розпочали в Гамбурзі на рибному базарі
У гамбурзькій пристані у порту Гамбург, у туристичній фортеці Св. Пауля, і в Гамбурзькому спортивному об'єднанні (HSV), і серед тисячі відвідувачів на рибному ринку м. Гамбург - в неділю вранці розпочалася рекламна компанія міст, які будуть приймати Євро-2012.
Про це повідомляє ЗІК з посиланням на прес-служба Львівської міськради.
"Ласкаво просимо до України з'являвся великий банер на кожній зустрічі, куди прибувала делегація з України.
Рекламні акції в головному ганзейському місті Гамбурга були частиною програми інформаційного візиту членів департаментів підготовки до УЄФА Євро-2012 чотирьох приймаючих міст. Представники України хочуть перевірити, наскільки корисним може бути для них досвід Гамбургу у підготовці до Чемпіонату світу.
Гамбург, є одним з найуспішніших приймаючих міст Чемпіонату світу серед інших 16 німецьких міст. На порядку денному української делегації стоять питання управління фан-зоною, робота з пресою, а також маркетинг приймаючих міст. Поїздка відбувається за ініціативи приймаючого міста Київ за співробітництва з Німецькою організацію технічного співробітництва (GTZ). GTZ підтримує Україну у підготовці Турніру на основі міжурядових німецько-українських домовленостей.