Українська правда

Німці розкрутять бренд Львова до Євро-2012

Сергей Шемшученко — 16 листопада 2010, 20:36

Координатор німецько-українського проекту "Підтримка української влади та міст до Євро-2012"  Матіас Брандт заявив про готовність долучитись до розробки брендингової концепції Львова як міста, що приймає Євро-2012.

На цьому він наголосив під час другої туристичної конференції "Перемагай з Левом!", пише Укрінформ.

З допомогою німецької сторони будуть створені центри спеціальної підготовки працівників сфери туризму. Львів'яни також візьмуть участь у міжнародній конференції з туризму в Берліні і представлятимуть Україну та Львів з промоцією до Євро-2012. Загалом же Матіас Брандт похвалив промоцію міста і зазначив, що "Львів йде у правильному напрямку в питанні брендингу".

Зараз розпочинається формування низки робочих груп, що проводитимуть опитування, організовуватимуть зустрічі і круглі столи за різними напрямами, вивчатимуть туристичний ринок. Результати ляжуть в основу майбутньої брендингової концепції. А вже у квітні наступного року відкриється тренінговий центр для працівників туристичної галузі до чемпіонату Європи з футболу 2012 року.

Спільний проект "Підтримка української влади та міст до Євро-2012 ТМ" реалізується під патронатом німецького уряду завдяки Німецькому товариству Технічного Співробітництва (GTZ). Під час конференції було оголошено про прийняття Львова до Асоціації European Cities Marketing.

Незабаром у Львові пройде засідання генеральної асамблеї цієї організації.