Найдорожчі квитки на Євро-2012 скуповують українці
Найдорожчі "платинові" корпоративні пакети на матчі "Євро-2012", що передбачають доступ до окремих скайбоксів, майже викуплені.
Найбільший інтерес на купівлю таких квитків проявили українські компанії.
Про це заявив в інтерв'ю Інформаційному центру Україна-2012 керівник департаменту УЄФА з продажів та маркетингу Тібо Подевін.
Нагадаємо, 12 квітня 2011-го стартував продаж так званих корпоративних пакетів Євро-2012 "Престиж клуб Євро-2012". УЄФА пропонує 60 000 престижних місць у ложах і на трибунах стадіонів. З загальної кількості квитків на матчі Євро це становить 4%.
Середня ціна квитка в бізнес-пакетах - 1700 євро.
На вибір пропонується два види пакетів - "Платиновий престиж-клуб" та "Золотий престиж-клуб". Власник першого типу має право доступу до приватного скайбоксу. "Золотий" тікет дає доступ до зони гостинності бізнес-класу.
На запитання, чи у Львові викуплені пакети, зокрема, платінум-скайбокси, Тобі Подевін відповів: "Це не зовсім так, ще є доступні платинові пакети на кожному стадіоні, за винятком харківського, де передбачено лише два скайбокси. У нас особлива ситуація в Києві, де попит дуже високий, та поки ми чекаємо остаточних підтверджень. Клієнти, які купують платинові пакети "Плюс", (всі матчі в одній з приймаючих країн) мають перевагу порівняно з іншими".
У відповідь на питання, чи найдорожчі пакети купляють переважно міжнародні корпорації чи вітчизняні, він відповів: "На даний момент переважна більшість - це українські компанії. УЄФА створив свою власну команду з продажів у приймаючих країнах, залучивши лише місцевих фахівців в Україні та Польщі. Ми розпочали загальний продаж пакетів під час спеціального заходу в Києві, тому, безумовно, українським компаніям надана виняткова можливість. Але вони повинні діяти швидко, бо за кілька тижнів торгові агенти почнуть пропонувати золоті та платинові пакети по всьому світу. А інтерес скрізь дуже високий - від США до Азії, і, звичайно, у всіх європейських країнах".