На рекламу Євро-2012 пустять менше мільйона доларів
Державною цільовою програмою до Євро-2012 передбачено впродовж наступних трьох років на пропагування України за кордоном витратити 6,9 мільйона гривень - менше мільйона доларів.
Про це повідомила начальник управління інформації та промоції Євро-2012 Соломія Білонога.
Окрім того, вона розповіла, що гроші на ознакування міст повинні виділяти лише із місцевих бюджетів, натомість уряд взявся фінансувати багато інших заходів, пов'язаних із промоцією господарів Євро-2012 в Україні.
Зокрема, на розробку презентаційних роликів України для розміщення на зарубіжних каналах у 2010 році Кабмін має намір виділити 2,8 мільйона гривень, 2011 - 1,9 мільйона, 2012 - 0,6 мільйона. Загальна сума передбачена на ці заходи становить 5,3 мільйона гривень.