На рекламу Євро-2012 на Євроспорт виділять 12 млн. грн
На рекламу Євро-2012 на Eurosport виділять 12 млн. грн.
Гроші підуть на розміщення в ефірі телеканалів Eurosport і Eurosport 2 відеороликів, що популяризували Євро-2012, повідомляє liga.net.
Як повідомляє Рекламний український портал з посиланням на Вісник державних закупівель, державне підприємство Центр комунікацій Україна-всесвіт уклало із цього приводу договір з ТОВ Медіаларж.
Розпорядником коштів виступило Національне Агентство з питань підготовки і проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу і реалізації інфраструктурних проектів.
Відзначається, що торги за неконкурентною процедурою закупівлі у одного учасника проведені у зв'язку з тим, що ТОВ Медіаларж має ексклюзивний контракт з компанією Eurosport Television Limited по розміщенню матеріалів інформативного і рекламного характеру на її медіаресурсах.
При цьому повідомляється, що раніше ГП Україна-всесвіт вже витратило на рекламу Євро-2012 6,15 млн. грн.