На під'їздах у Києві повісили інформатори про Євро-2012
Освітлення київських під'їздів стане інформатором про Євро-2012 та рекламою водночас. У столиці придумали, як зекономити майже мільйон гривень на підготовці до Євро-2012.
Освітити під'їзди та входи до будинків запропонували за гроші рекламних агенцій. Для цього уже встановлені спеціальні рекламні конструкції, що світяться. Третину таблички становитиме соціальна інформація: адреса, номер будинку та під'їзду, телефони ЖЕКу, міліцейської дільниці та екстрених служб.
Решта площі піде під рекламу. Ноу-хау місту нічого не коштуватиме. Таких конструкцій встановлять по п'ять тисяч у кожному районі. Більше п'ятисот хоум-бордів уже встановили. Нині вони працюють у тестовому режимі - без реклами. Монтувати решту почнуть, тільки-но програму підтримає Київрада, повідомляє 5 канал.