Українська правда

Львівський аеропорт планують закрити на реконструкцію 1 квітня 2010 року

Сергей Шемшученко — 5 серпня 2009, 12:58

Генеральний директор ДП "Міжнародний аеропорт "Львів" Олександр Загрева спростував твердження про те, що ситуація з реконструкцією летовища знаходиться в зоні підвищеного ризику.

"Червона зона" придумана бізнесменами, тими, хто заробляє гроші на проектах, а не збирається щось будувати. Я особисто її не бачу. Треба зважати на реальний стан. Ми отримали кошти, йде робота. І вона буде підсилена у декілька разів, оскільки генеральний підрядник "Азовінтекс" отримав передоплату 25 млн грн., що гарантує збільшення темпів", - зазначив Загрева.

За його словами, відколи розпочалося реальне фінансування, знято основну напругу, проблемою залишається тільки те, що "Украеропроект" не надає вчасно робочих креслень. Якщо за місяць-півтора цей інститут не надасть необхідної проектної документації, то доведеться звернутись до закордонних проектантів.

"Я відразу хотів, аби проект і щодо злітно-посадкової смуги, й щодо перону розробляла німецька компанія, але оскільки тендер був на єдиного виконавця, рішення приймалось "наверху". Однак зараз існує жорстка конкуренція між містами і тому ми повинні випереджувати графіки. Зараз спільно з генпідрядником "Азовінтекс" і з "Украеропроектом" опрацьовуємо документацію, вони мають між собою погодити графіки та робочі креслення, оскільки необхідно визначити конкретний термін закриття аеропорту на реконструкцію", - сказав генеральний директор.

Закрити львівське летовище на реконструкцію планують 1 квітня 2010 року, а відтак обслуговувати пасажирів будуть Івано-Франківський і Луцький аеропорти.

ukrinform.ua