Львівських прикордонників навчать як розмовляти з гостями Євро-2012
"Згідно з розпорядженням адміністрації Державної прикордонної служби у Львівській області, ми ввели так звані відомчі стандарти поведінки нашого персоналу. Це рішення прийнято зокрема у контексті підготовки персоналу до Євро-2012", - повідомив начальник Західного регіонального управління генерал-лейтенант Артур Горбенко.
За його словами, для підготовки кадрів та введення цих відомчих стандартів було розроблено спеціальні посібники для кожної особи прикордонної служби.
"Я не знаю інших країн, де було б прийнято такі рішення. До речі, громадяни, які мають претензії чи скарги до персоналу Державної прикордонної служби, можуть звернутися на "телефон довіри", номер якого розміщено на кабінах паспортного контролю, на службових автомобілях прикордонників, на плакатах при в'їзді чи виїзді з КПП. Ми розглядаємо всі скарги, навіть анонімні, призначаємо за такими зверненнями службові розслідування", - додав Артур Горбенко.