Львів найкраще рекламує Євро-2012
Спеціалісти УЄФА у сфері інформаційного просування відзначили Львів, як найактивніше місто, що прийматиме Євро-2012 в Україні.
Такий висновок озвучили на форумі для команд-організаторів турніру, який у ці дні відбувається в Будинку футболу.
Директор департаменту спонсорства та маркетингу УЄФА Алан Рідлі нагадав, що під час організації Євро-2008 понад один мільйон вболівальників відвідали матчі національних збірних на стадіонах, тоді як участь у фан-фестивалях у фан-зонах взяли 4,2 млн. фанів.
"Приймаючі міста вже сьогодні повинні звернути особливу увагу до організації фан-зон, забезпечення їхнього належного функціонування та безпеки. Підготовка фан-зон є не менш важлива, аніж будівництво стадіонів та аеропортів", - наголосив пан Рідлі.
Львів вже організував чотири фан-зони, а 10-11 жовтня там буде організований фан-фестиваль. Місто вже організувало дитячий парад до Дня українського футболу, музей футбольних трофеїв, міжнародний футбольний турнір між командами вболівальників європейських футбольних клубів "Єврофан 2009"», чемпіонат серед загальноосвітніх шкіл "Котим'яч", конкурс на розробку емблеми "Львів 2012" та конкурс на кращу пару для промоційного ролика УЄФА.
Менеджер УЄФА по роботі з приймаючими містами Александра Натмессніг повідомила, що успіхи Львова на рекламній ниві стануть основою для моделі промоції європейських чемпіонатів, яка буде запропонована іншим приймаючим містам.
Представники кожного приймаючого міста України та Польщі проведуть у Києві консультації з експертами УЄФА протягом 11-13 листопада. Темою індивідуальних нарад буде саме маркетинг в рамках підготовки до Євро-2012.
Інформаційний центр Україна-2012