Колесніков не зміг не похвалити Ахметова і пообіцяв дванадцять смуг на Росію
Завдяки Рінату Ахметову спортивна інфраструктура Донецька відповідає вимогам УЄФА для проведення чвертьфіналу і півфіналу Євро-2012.
Про це в четвер під час поїздки в Донецьку область сказав віце-прем'єр Борис Колесніков, повідомляє Остров.
"Прямих спортивних витрат на Євро-2012 - це два стадіони в Києві та у Львові - це близько 700 мільйонів доларів, все інше - національна інфраструктура, яку і так треба було будувати. Ці інвестиції принесуть користь і українцям, і Україні", - сказав Колесніков.
Він також зазначив, що наразі усі міста не готові прийняти Чемпіонат Європи з футболу 2012 року.
"Але Донецьк, завдяки Рінату Ахметову, який побудував "Донбас Арену", відповідає за стадіоном і чвертьфіналу і півфіналу. Однак є вузькі місця - аеропорт і готелі. Зараз завдання для Донецька, щоб взяти півфінал як Варшава, максимально натиснути на інфраструктуру", - сказав віце-прем'єр.
Окрім того, Колесніков пообіцяв, що до чемпіонату Європи з футболу 2012 року між Донецьком і Ростовською областю побудують нову швидкісну дорогу.
"Ця дорога надважливих для Євро-2012. Якщо враховувати, що збірна Росії може виявитися у фінальній частині Чемпіонату Європи, то кількість російських туристів з цього боку буде дуже великою. Навіть якщо цього не відбудеться, увага вболівальників буде прикута до Євро-2012. Від Ростова до Донецька 200 кілометрів ", - сказав Колесніков.
Він зазначив, що це питання вже обговорено з президентом Віктором Януковичем і прем'єром Миколою Азаровим.
"Ми тут збільшимо кількість прохідних смуг до дванадцяти, щоб для туристів з української, російської сторін не було ніяких проблем за часом", - сказав віце-прем'єр.
Він також додав, що всі сухопутні дороги до Сочі, де в 2014 році буде проходити Олімпіада, ведуть через Україну.
"Тому ми хотіли б на переговорах у квітні в Москві з моїм колегою віце-прем'єром російського уряду Жуковим обговорити питання інфраструктури, об'єднати зусилля Євро-2012 і Сочі-2014", - сказав Колесніков.
За його словами, з огляду на становище в країні, уряд хоче уникнути прямих бюджетних витрат з будівництва цієї дороги.
Віце-прем'єр міністр також зазначив, що в Україні залізниця перевантажена, а нормальних транзитних автомобільних доріг немає. "Тому ми не отримуємо мільярди доларів на рік на переміщення вантажів і туристів", - вказав він.
"Проблем з фінансуванням не буде", - пообіцяв урядовець.