Київ зніме промоційний 3D-кліп до Євро-2012
В рамках підготовки Києва до фінальної частини чемпіонату Європи з футболу, вперше в Україні буде створено промоційний відеоролик Приймаючого міста у форматі 3D.
Таке рішення прийнято головним управлінням з підготовки до Євро-2012.
За допомогою нових технологій, що останнім часом здобули надзвичайну популярність серед глядачів в усьому світі, а також у кінематографічному просторі, Київ надасть поштовх до втілення в життя нових технологій під час проведення Євро-2012.
Концепція ролику у форматі 3D буде побудована на наданих маркетингових дослідженнях, проведених Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ), яка є однією з найавторитетніших установ у сфері консультацій та розвитку європейських стандартів в країнах Східно-Центральної Європи.
Зазначені дослідження чітко показують, що у промоційній діяльності Київ має зосередити увагу на своїй унікальності: зокрема, як міста з надзвичайно багатою історією, культурою, архітектурою, духовністю, гостинністю. У майбутньому відеоролику також буде присутнє яскраве спортивне життя столиці України.