Донецьк готує іміджеву програму до Євро-2012
Донецьк активно впроваджує іміджеву програму для популяризації Євро-2012, яке за два роки проходитиме в столиці Донбасу. Для ефективнішої роботи в цьому напрямку влада міста співпрацює з Німецькою технічною спілкою (GTZ).
Про це повідомив міський голова Донецька Олександр Лук'янченко, пише Інформаційний центр "Україна-2012".
Донецький керівник розповів, що 15 та 16 липня відбувся семінар з експертом GTZ з маркетингу Матіасом Брандтом, під час якого фахівець спілкувався з керівниками відділів та управлінь міськради та облдержадміністрації, що опікуються питанням Євро-2012, а також розвитком туризму в місті та регіоні.
Матіас Брандт розповів про досвід Цюріха, Гамбурга та Зальцбурга в підготовці до футбольного чемпіонату. Експерт зазначив, що потрібно готуватися до величезного напливу вболівальників та туристів, близько двох мільйонів людей. «Важливо відпрацювати способи транспортування містом, а також розселення такої кількості людей», - сказав Брандт.
Поряд з цим, німецький фахівець назвав важливим пунктом залучення видатних донеччан для просування іміджу міста в ході різноманітних світських заходів: телевізійних шоу, інтерв'ю, концертів. За словами Брандта, потенційно, кожен з відомих міщан Донецька може стати його обличчям до Євро-2012.