Доля нового Львівського аеропорту - у руках селян і власників гаражів
Реконструкцію Львівського аеропорту до "Євро-2012", зокрема, продовження злітної смуги, ускладнюють наявні земельні паї та забудова, що межують з летовищем. І якщо паї можна викупити, то викуп чи примусовий викуп ділянок із забудовою (здебільшого це гаражі) українське законодавство не передбачає. Тому у разі відмови власників таких ділянок від продажу, то роботи вестимуться тільки в одному напрямку, а відтак Львів не матиме європейського аеропорту до "Євро-2012". Про це під час прес-конференції повідомив начальник Головного управління земельних ресурсів у Львівській області Дмитро Завтур.
- З одного боку Львівського аеропорту розміщені 56 паїв мешканців села Сокільники. Законодавством передбачено процедуру, яким чином забрати ці ділянки назад до держави, вона прописана у Земельному кодексі. Якщо ж власники землі відмовляться її віддавати, то держава забере землю через суд. Проте, гадаю, від землі селяни відмовляться легко - це шумова зона, до того ж, іноді, при посадці, на ці ділянки літаки скидають зайве паливо… Однак щодо ділянок, на яких розташовані кам’яні одноповерхові будівлі та гаражі, – законодавчо викуп чи примусовий викуп таких об’єктів не регулюється, – наголосив Дмитро Завтур.
За словами Дмитра Завтура, з Державного бюджету на викуп 56 паїв буде виділено 3,5 млн грн, власникам буде запропоновано рівноцінні ділянки взамін. Суму, яку необхідно на викуп землі з гаражами наразі підраховують економісти.