Всесвітньовідомий бренд став партнером Ворскли
Футбольний клуб Ворскла та TM Parimatch підписали угоду про партнерству.
Про це повідомили у прес-службі компанії.
Угода про співпрацю почала діяти 16 серпня і розрахована на один календарний сезон.
У рамках контракту на форму клубу нанесені логотипи і шеврони торгової марки, реалізується брендинг стадіону і соціальних мереж.
Parimatch і ФК Ворскла планують реалізацію сучасних маркетингових проектів, здатних збільшити інтерес полтавського глядача до футболу. Не залишаться поза увагою й соціальні проекти.
"Ворскла - один з найвідоміших клубів України, який завжди бореться за найвищі сходинки у всіх турнірах. І сьогодні нам дуже важливо стати партнерами українського футболу в центрі країни. Ми впевнені, що наші спільні соціальні ініціативи допоможуть розкрити нові футбольні таланти на Полтавщині, а команда порадує усіх уболівальників хорошим результатом в цьому сезоні"- прокоментував початок партнерства представник TM Parimatch Вадим Місюра.
"Першим партнером нашого клубу в новому сезоні, про що стало відомо буквально напередодні гри з Дніпро-1, стала компанія Parimatch. Останнім часом ми не мали подібних гідних пропозицій від інших потенційних партнерів, які могли б розмістити свої лого на ігровій формі однієї з найкращих команд України. Переговорний процес пройшов злагоджено, ми обговорили всі питання, що цікавлять нас пункти договору про співпрацю, і закріпили всі підписами"- віце-президент ФК Ворскла Олег Лисак.