Воронін не буде рекламувати Carlsberg у "Ліверпулі"?
Власники "Ліверпуля" Том Хікс і Джордж Джилетт вважають, що співробітництво з титульним спонсором команди компанією Carlsberg не цілком відбиває значимість бренда мерсісайдського клуба на світовому ринку.
Відповідно до умов контракту, "Ліверпуль" одержує 7,2 млн. фунтів стерлінгів на рік за розміщення реклами пива на ігровій формі. Керівництво клуба хоче збільшити суму надходжень від титульного спонсорства. В даний час сторони ведуть переговори про перегляд умов угоди, що закінчується через рік, повідомляє championat.ru.
Як повідомляє The Times, якщо до кінця липня цього року взаєморозуміння не буде досягнуто, то "Ліверпуль" займеться пошуками нових партнерів.