У "Шахтарі" вважають, що клуб міг би отримати більше грошей від УЄФА, якби в Україні був розвинений ринок реклами
Гроші, які "Шахтар" отримав від УЄФА за маркет-пул (відрахування за обсяг національного телеринку) пропорційні розвитку реклами в країні, тому українські клуби будуть відставати від команд Західної Європи.
Таку думку висловив "Сегодня" замгенсекретаря клубу Сергій Бурлака.
Завдяки ТВ-грошам фіналіст ЛЧ "Манчестер Юнайтед" по преміальних обігнав володаря трофею "Барселону". А, скажімо, "Копенгаген" за маркет-пул отримав вдвічі більше (8,2 млн), ніж "Шахтар" (3,7 млн).
"Маркет-пул включає в себе відрахування від реклами на внутрішньому ринку. Різниця між тим, що отримав "Шахтар", і тим, що виплатили "Копенгагену", напряму залежить від ємності рекламного ринку в країнах, які представляють ці два клуби", - каже Бурлака.
"У нас в перерві матчів Ліги чемпіонів рекламують зубну пасту, пиво і засіб від проносу, а в Данії - годинник "Ролекс" і "Мерседеси". Отже, цей показник слабо залежить від кількості матчів, проведених у турнірі. На першому місці - стан рекламного ринку в країні", - наголосив він.
"Тому будь-яка англійська або німецька команда, навіть не вийшовши з групи ЛЧ, має дохід від продажу маркетингових прав в рази більше, ніж українська або, скажімо, румунський клуб, котрий навіть вийшов до чвертьфіналу", - резюмував він.