Українська правда

У Донецькій області розпочато реалізацію маркетингової концепції Євро-2009

Сергей Шемшученко — 29 грудня 2008, 16:27

У Донецькій області розпочато реалізацію маркетингової концепції юнацького Євро-2009. Як повідомляє Укрінформ, про це розповіла Наталя Шинкаренко - заступник начальника управління моніторингу реалізації інвестиційних проектів і бюджетних програм Донецької облради.

За словами Наталі Шинкаренко, проект підготовки до Євро-2012 більшою мірою потребує розвитку інфраструктури, значних капітальних вкладень. Водночас, юнацьке Євро-2009 передбачає, в першу чергу, розробку самої схеми організації турніру, яка вже працює у всій Європі. Необхідно адаптувати цю схему і для Донецька. Що стосується інфраструктури, то, згідно з висновком трьох інспекцій УЄФА, Донецьк готовий до проведення Євро-2009 на 95%.

"До 2009 року у нас достатньо готелів, стадіонів і тренувальних баз, - розповідає Наталя Шинкаренко. - Залишаються лише невеликі робочі моменти, які необхідно вирішити. Зокрема, забезпечення телетрансляції та ряд інших питань. Ключовий момент - маркетингова компанія. Вона вже розроблена і ми вже розпочали перший пункт її реалізації. Вона розрахована на те, щоб залучити до турніру молодіжну, підліткову аудиторію, а також забезпечити високий інтерес глядачів і відвідуваність під час матчів".