У "Динамо" Київ нова форма
http://www.fcdynamo.kiev.ua |
На прес-конференції, присвяченій цій знаковій події в житті клубу, були присутні офіційні особи "Динамо" й "Адідаса", а також футболісти, які представили нову форму.
Резо Чохонелідзе, генеральний директор ФК "Динамо" (Київ):
- "Динамо" та "Адідас" - два легендарних футбольних бренди, які об'єднує велика історія. Марка "Адідас" популярна по всьому світу, зокрема серед таких європейських клубів, як "Мілан", "Ліверпуль", "Баварія". Співпраця між нашим клубом і торговою маркою ведеться впродовж багатьох років і, звичайно, хотілося б, щоб "Динамо" і "Адідас" залишалися партнерами якомога довше, а наша робота була плідною за всіма напрямами.
Мартин Шенкланд, генеральний директор "Адідас" в країнах СНД:
- Футбол є серцем нашого бренду. Ми дуже пишаємося тією продукцією, яка виготовляється для футболу. Наша компанія є спонсором багатьох великих європейських клубів, а також є довгостроковим партнером ФІФА та УЄФА. Саме тому ми інвестуємо великі гроші в розвиток футбольного устаткування. Ми дуже раді співпраці з ФК "Динамо" (Київ). "Адідас" - бренд №1 в світі спорту, а "Динамо" (Київ) - найтитулованіший і найпопулярніший клуб не тільки в Україні, але й у всій Східній Європі. Ми по-справжньому раді, що є партнерами "Динамо".
Юрій Сьомін, головний тренер "Динамо":
- «Адідас» співробітничає з такими європейськими клубами, як "Баварія", "Мілан", "Челсі" і т.д. За роки співпраці з "Адідасом" "Динамо" безліч разів ставала чемпіоном країни, ставала володарем Кубка і Суперкубка України. Форма, в якій грають футболісти, достатньо зручна і дозволяє їм максимально реалізувати свої якості. Гадаю, альянс "Динамо" з "Адідасом" принесе багато перемог - як нашому клубу, так і компанії.
Форма виглядає дуже красиво. За вагою, мені здається, вона трохи легша. Дай Боже, щоб ми в ній частіше вигравали. Вона яскрава і в ній дотримані всі традиції "Динамо", особливо смужки на трусах, які нагадують старі, добрі часи.
Після закінчення офіційної частини футболісти "Динамо" в новій формі вийшли на поле, і вболівальники, що зібралися, а також представники ЗМІ змогли переконатися в її функціональності у дії, постеживши за міні-тренуванням. Після цього була зроблена перша командна фотографія в новій формі, а потім журналісти розпитали динамівців про їх враження від форми.
Максим Шацьких, нападник "Динамо":
- За високого рівня інтенсивності, характерної для сьогоднішнього футболу, просто необхідно відчувати себе комфортно протягом усіх 90 хвилин матчу і навіть довше. Тому дуже важливо, щоб екіпірування було технологічним. Футболісти ФК "Динамо" (Київ) уже багато років грають у хорошій формі, яка дозволяє повністю реалізовувати свій потенціал і досягати максимальних результатів. Ми протестували нову форму і можемо сказати, що вона, як завжди, бездоганна.
Олег Допілка, захисник "Динамо":
- Мені нова форма дуже сподобалася. Відчувається, що вона легка, тому, гадаю, грати в ній буде дуже зручно. За дизайном вона схожа на екіпірування зразка 1994-го року. Пам'ятаю, дивився ті матчі, коли в такій формі грав Леоненко проти "Спартака". Отже, виходить, це стиль "ретро".
- З діагональною смужкою не шкода було розлучатися?
- Якщо чесно, ця мені подобається більше. Звичайно, форма у футбол не грає, але, сподіваюся, вона буде вдалою і допоможе нам обіграти не тільки "Спартак", але й інші команди.