"Шахтар" буде шукати нових вболівальників у Німеччині та Польщі
Донецький "Шахтар" буде намагатися знайти нових вболівальників команди У Східній та Центральній Європі.
Про це в інтерв`ю телеканалу "Інтер" розповів генеральний директор клубу Сергій Палкін.
"Є багато питань, пов'язаних з розширенням ринків, зон, областей впливу клубу. Питання в тому, що, природно, базовою є Україна. Азіатські ринки, по-перше, перевантажені. Ми туди не підемо, тому що всі футбольні гранди вже там і нічого нового, якогось прогресу, поштовху, ривка там не зробити.
Тому ми все-таки прагнемо зупинитися на Східній і Центральній Європі, тому як тут проживає близько 400 мільйонів людей. Є куди розвиватися. Більше того, якщо ви подивитеся на філософію розвитку УЄФА або ФІФА, то вона рухається на Схід. Там розуміють, що за цими ринками, за цими територіями майбутнє. Тому сьогодні й одержали Україна право на проведення Євро-2012, Росія - на проведення чемпіонату світу у 2018 році. Тому ми концентруємося саме в цьому напрямку", - цитує Палкіна офіційний сайт "Шахтаря".
