Українська правда

Палкін хоче популяризувати бренд Шахтаря у всьому світі

Сергей Шемшученко — 14 січня 2016, 11:45

Глобальна стратегія Шахтаря спрямована на те, щоб популяризувати бренд донецького клубу у всьому світі.

Про це заявив генеральний директор "гірників" Сергій Палкін, який розповів про цілі збору донецької команди в США.

"Коли ми розглядали цей тур, то придумали навіть йому назву - GlobalTour. Цей тур включає в себе не тільки США, але і Бразилію, інші країни. Луческу сказав, що йому також цікаво пограти в Колумбії, Мексиці, Венесуелі", - зазначив він.

"Наша глобальна стратегія, яку ми озвучили ще рік тому, спрямована на те, щоб популяризувати бренд Шахтаря у всьому світі", - сказав Палкін, слова якого наводит сайт телеканалу Футбол.

Під час зборів у США Шахтар візьме участь у Florida Cup і проведе серію товариських матчів.

Раніше головний тренер команди Мірча Луческу назвав основні цілі Шахтаря на весняну частину сезону.

Раніше повідомлялося, що чотири гравці Шахтаря залишаються в оренді у Зорі ще на півроку.

Також повідомлялося, що головний тренер Шахтаря Мірча Луческу не може вивести з україснького банку 20 млн євро.

Нещодавно сам Луческу заявив, що залишиться у Шахтарі як мінімум до закінчення контракту, тобто травня 2016 року.