Українська правда

Найслабкішим місцем підготовки України до Євро-2012 залишаються аеропорти

Сергей Шемшученко — 21 травня 2008, 17:58

Про це розповів заступник міністра транспорту й зв'язку Вадим Гуржос під час наради у вівторок у Дніпропетровську. На його думку, для вирішення цього питання необхідно визначити єдиного замовника, який отримає державне фінансування, проведе проектування, реконструкцію й будівництво аеропортів у містах країни, що приймають Євро-2012.

З такою пропозицією Гуржос має намір звернутися до Кабінету міністрів. На переконання замміністра, це єдиний вихід для вирішення складних юридичних ситуацій, що виникають навколо українських аеропортів, зокрема, аеропорту "Дніпропетровськ" державної компанії ВАТ "АК-Днірпоавіа".

"АК-Днірпоавіа" є банкрутом з 2005 року й зараз перебуває в стадії санації. У зв'язку із цим компанія не може розпоряджатися коштами, у тому числі з держбюджету, які потрібні для реалізації будівництва злітної смуги й терміналів аеропорту.

За словами представників компанії "АК-Днірпоавіа" й Дніпропетровської облдержадміністрації, інвестор Приватбанк (Дніпропетровськ) виявив готовність взяти на себе вирішення питань щодо будівництва злітної смуги, реконструкції всього аеропорту за умови подальшої домовленості про приватизацію "прийнятних об'єктів аеропорту".

Загальний обсяг інвестицій, необхідний для реконструкції й будівництва аеропорту в Дніпропетровську, становить 1,26 млрд грн.

Проект смуги аеропорту виконає інститут "Украеропроект" до кінця травня 2009 року. Ще 26 місяців знадобиться на будівельні роботи.

Таким чином, Дніпропетровський аеропорт може бути повністю готовий до кінця 2011 року, як того вимагають представники УЄФА.

Інтерфакс-Україна