На дорогах Донецька з'явилося 125 оригінальних зображень логотипа "Шахтаря"
На асфальті центральних вулиць Донецька з'явилося 125 оригінальних зображень логотипа ФК "Шахтар". Створено їх за допомогою унікального реверсивного графіті.
Цікаво, що такий спосіб нанесення малюнка в Україні застосовано вперше, повідомив Укрінформу директор департаменту маркетингу і комунікацій ФК "Шахтар" Юрій Свиридов.
"Основна ідея проекту реверсивного графіті - використання екологічно безпечних технологій як символа чистих і прозорих взаємовідносин, що вибудовуються із нашими уболівальниками", - сказав він.
Реверсивне графіті - це екологічно безпечний вид зовнішньої реклами, для виготовлення якої необхідна тільки вода. Дана технологія дозволяє використати стіни будинків, тротуари, бруківки та будь-які асфальтовані ділянки вулиць як рекламні носії.
На відміну від традиційного графіті таке зображення після нанесення зберігається протягом 4-24 тижнів, а потім безслідно зникає без шкоди для навколишнього середовища.