"Карпати": ФФУ приписує собі рекламні і телевізійні права клубів
Федерація футболу України пробує приписати собі рекламні і телевізійні права професійних футбольних клубів України і монополізувати український футбол. У цьому переконаний заступник генерального директора ФК "Карпати" Ігор Дедишин.
"Якщо громадська організація Федерація футболу України заявляє про свої претензії на телевізійні й рекламні права професійних футбольних клубів, а також на іміджеві права професійних футболістів, я це називаю спробою цілковито монополізувати український футбол з боку однієї людини або групи людей, яких із цією людиною пов'язують. Ви розумієте про кого йде мова", - наголосив Ігор Дедишин.
"Це ж треба було додуматися чиновникам від ФФУ до того, щоб привласнити собі ще й "іміджеві права" на футболістів! Хочу повідомити шановному пану Стороженку, який, як я розумію, був головним ідеологом внесення сумнозвісних змін до Статуту ФФУ, що в контрактах усіх без винятку футболістів "Карпат" чітко прописано, що клуб володіє усіма так званими "іміджевими" та рекламними правами на гравців і не збирається їх нікому делегувати.
А ще, у зв'язку з цим, хотів би порекомендувати пану Стороженку спробувати через зміни у Статуті Федерації стати власником "іміджевих" та рекламних прав футболіста збірної України Андрія Шевченка, який протягом тривалого часу їх успішно реалізовує, маючи мільйонні рекламні контракти з відомими брендами...", - обурюється представник "Карпат" у коментарі кореспонденту "Чемпіону".
"На даний момент "Карпати" не мають жодних договірних зобов'язань перед жодною структурою, ні перед Федерацією футболу, ні перед Прем'єр-лігою, ні перед іншими структурами, уповноваженими чи неуповноваженими", - повідомив пан Дедишин.
"За словами представників Федерації футболу, вони готові на безкоштовній основі передати ці права Прем'єр-лізі. Але вибачте, що вони збираються передавати - те, чим не володіють? Вони їх просто приписали собі!
Впевнений, що усі професійні клуби підтвердять, що рекламні і телевізійні права належать їм. Я в тому переконаний на 200%. Тому ми будемо вимагати у Прем'єр-ліги не піддаватися на жодні провокації і не підписувати з ФФУ жодних договорів, які стосуються рекламних і телевізійних прав. Не сумніваюся, що "Карпати" в цьому питанні підтримає і решта професійних футбольних клубів України, - стверджує Ігор Дедишин.
"Тому Федерація футболу просто немає що передавати", - додав заступник гендиректора львівського клубу.
За інформацією Дедишина, наразі футбольний клуб "Карпати" сам володіє своїми рекламними і телевізійними правами і не збирається із ними прощатися.
"Карпати" віддадуть їх лише в одному випадку: коли під егідою Прем'єр-ліги буде створений повноцінний телевізійний і рекламний пул та на умовах, що туди увійдуть усі клуби прем'єр-ліги і будуть перебувати в однакових умовах", - наголосив він.
Як повідомив представник "Карпат", "клуб надавав пропозиції Прем'єр-лізі, яким ми бачимо телевізійний та рекламний пул, як він має бути сформований і яким буде розподіл коштів від існування цього пулу. До речі, наші пропозиції виявилися найбільш прийнятним для ліги і взяті нею за основу для подальшого обговорення і внесення до Статуту Прем'єр-ліги та Регламенту змагань".
"Зараз ніякого конфлікту немає, і клуб нікому нічого не збирається віддавати - це виключено! Але якщо Федерація футболу хоче його спровокувати, то повірте, це не піде на користь ні ФФУ, ні українському футболу загалом", - підсумував речник львівського клубу.