Чемпіонат України став "Епіцентром"
Національна мережа будівельних гіпермаркетів "ЕпіЦентр" стала титульним спонсором Чемпіонату України з футболу серед клубів Прем'єр-ліги сезону. "ЕпіЦентр" переміг у повторних торгах, які відбулися в офісі Прем'єр-ліги.
В.о. президента УПЛ Віталій Данілов з головою Ради директорів НМБГ "ЕпіЦентр" Анатолієм Мокроусовим, фото УПЛ |
Відтак офіційна назва Чемпіонату України з футболу серед клубів Прем'єр-ліги - "ЕпіЦентр Чемпіонат України з футболу".
Торги, що розпочалися зі стартової ціни у 2.5 млн. дол. США тривали майже годину і завершилися пропозицією "ЕпіЦентра" у 3.6 млн. дол. США. Жоден з інших учасників "перебити" цю суму не зміг.