Українська правда

Глядачі RTL віддали перевагу Євробаченню і футболу, а не бою Кличко - Сосновскі

Сергей Шемшученко — 30 травня 2010, 18:53

Бій Віталія Кличка з Альбертом Сосновскі подивилися по RTL згідно даним derwesten.de 6,71 млн. чоловік, що склало 23,3% від загальної аудиторії телеглядачів, повідомляє allboxing.ru.

Частина цільової аудиторії віддала перевагу конкурсу "Євробачення" (14,69 млн/49,1%), особливо якщо порівнювати глядачів від 14 до 49 років: бій Кличко- Сосновскі подивилися 2,25 млн (16,2%), у той час як "Євробачення" увімкнули 8,38 млн (61,1%) представників цієї вікової групи.

Другу частину глядачів, що пожертвували цим боєм на користь іншої передачі склали уболівальники футболу: по ZDF транслювався матч Німеччина - Угорщина, його подивилися 7,21 млн/25,5% телеглядачів, відсоток 49-річних склав 20,8, тобто 2,33 млн.