Виробники моторів і FIA погодили доопрацювання по ходу сезону-2016
На зустрічі ключових фігур Формули-1 і Міжнародної автомобільної федерації - включаючи президента Жана Тодта - у Женеві були узгоджені заходи, покликані зрівняти дисбаланс серед силових установок різних виробників.
За інформацією тижневика Autosport, вирішено було відмовитися від скорочення числа жетонів, використовуваних для модернізації, з 32 до 25.
Саме це було заплановано колишнім регламентом, але тепер у 2016-му у виробників знову буде 32 жетона.
Більше того, ті області, які планувалося закрити для удосконалення, також вирішено залишити у зоні модернізації.
Прийняте рішення є критичним для Honda і Renault, яким тепер буде простіше наздогнати лідерів.
Прийняті рішення дозволяють не поспішати з введенням усіх необхідних змін до старту сезону: роботи можна буде продовжити і після омологації.
Також було вирішено скасувати заборону на постачання торішніх моторів. У нинішньому сезоні виключення було зроблено для Manor, а у майбутньому такий варіант допоможе возз'єднанню Toro Rosso з Ferrari.
Формально прийняті рішення повинні ще затвердити Комісія Ф-1 і Всесвітня рада, але навряд чи тут можливі хоч найменші складності.
А ось ідея Берні Екклстоуна про альтернативні мотори, схоже, не знайшла підтримки. Її визнали здоровою з точки зору виживання невеликих команд, але у підсумку відкинули, інформує motorsport.com.