Українська правда

Українці змусили німців боятися

Сергей Шемшученко — 27 жовтня 2008, 00:20

Не зважаючи на те, що в минулу суботу, 25 жовтня, на DMV Münsterlandpokal (передостанньому етапі міжнародної серії VLN) перервалася унікальна серія із шести поспіль перемог у своєму класі екіпажу Андрія Круглика і Олексія Мочанова, українська національна команда Racing Team Ukraine як і раніше залишається в центрі уваги автоспортивного світу Німеччині.

Перед гонкою дует Круглика і Мочанова розглядався як один з двох основних екипажів-претендентів на перемогу в абсолютному заліку серії VLN - намічалося протистояння з німецьким тандемом Маттіаса Унгера і Александера Бьома, які на той час також зуміли записати на свій рахунок шість перемог у класі. Вся інтрига була побудована на тому, чи зуміють німці отримати сьому за цей рік перемогу у класі V4 (серійні автомобілі з об'ємом двигуна до 2,5 л). Якщо Унгер з Бьомом виграють, то стають практично недосяжними для Мочанова з Кругликом, інакше - абсолютний чемпіон VLN-2008 визначиться у фінальній гонці 9 листопада.

Було зроблено все що дозволялося межами правил, щоб господарі отримали вкрай їм необхідну перевагу - у останніх гонках учасників у їхньому класі стало помітно більше. Лише в цьому випадку німецькі фаворити могли отримати ті додаткові десяті долі балу, які дозволили б їм гарантовано випередити екіпаж Racing Team Ukraine. У результаті, у "нашому" класі SP2 було лише 9 екіпажів проти 13 в класі V4 (де заправляють Унгер з Бьомом) - такий розклад в разі обопільної перемоги дозволив би німцям отримати майже на 0,2 балу більше, ніж українцям.

Вже другу гонку поспіль Racing Team Ukraine була представлена двома екіпажами - компанію лідерам Мочанову і Круглику (Ford Fiesta ST під номером 393) знову склав Олександр Каргінов (№ 391), якого цього разу повинен був підстраховувати Мочанов. На жаль, кваліфікація склалася не кращим чином для лідерів чемпіонату -  в штовханині, що панував на трасі (унаслідок сильного туману і дощу), Круглик з Мочановим стали лише шостими в своєму класі. Зате дует Мочанова і Каргинова несподівано став третім!

Вже другу гонку поспіль Круглику довелося прориватися з шостого місця в лідери свого класу. Не обійшлося і без пари жорстких сутичок, які закінчилися зіткненням - після чого українець продовжив гонку з розбитим лівим переднім крилом. Всі ці колізії у результаті зіграли свою негативну роль - Андрій хоч і прорвався на друге місце в класі, але Крістофер Міз з Team rhino's, який утримував лідерство, відірвався майже на півтори хвилини.

Проте після заїзду в бокси і зміни пілотів ситуація різко змінилася - Мочанов почав нестримно наздоганяти латвійця Марекса Штолцерманіса (який змінив Міза) і скоротив відставання до 40 секунд! Але за півгодини до фінішу чотиригодинної гонки на Ford Fiesta Мочанова несподівано відмовили гальма (наслідок прикрого зіткнення на початку гонки) - серйозної аварії вдалося уникнути тільки дивом! Але про перемогу довелося забути - до боксів залишалося ще 15 кілометрів без гальм, сам ремонт зайняв ще 10 хвилин (практично ціле коло відставання!) - у результаті, лише третє місце в класі за підсумками гонки.

Фото Automobilsport.com.

Але навіть така неприємність не зашкодила Мочанову на передостанньому колі встановити особистий рекорд на Ford Fiesta, здолавши колосальне кільце за 10 хвилин 8 секунд.

Минула гонка взагалі виявилася невдалою майже для всіх українських пілотів - Олексій Кікірєшко, Андрій Оністрат і Валерій Горбань так і не змогли стартувати в гонці, оскільки їх автомобілі серйозно постраждали в аваріях під час п'ятничних тренувань і уранішньої кваліфікації в суботу.

Тим часом Унгер з Бьомом спокійно реалізували свою чисельну перевагу і завдяки черговій перемозі стали практично недосяжними для українців - шанси Мочанова з Кругликом на титул стали виключно теоретичними. Німецькі автомобільні ЗМІ вже поквапилися з повідомленням, що Унгер з Бьомом практично гарантували собі перемогу в абсолютному заліку - хоча в останній гонці їх цілком може очікувати який-небудь неприємний сюрприз.

Проте сезон для Racing Team Ukraine ще не завершений - попереду остання гонка (9 листопада), в якій точитеметься боротьба за місце в трійці найкращих екіпажів VLN за підсумками сезону. Крім того, на Андрія Круглика очікує важкий бій з Крістофером Мізом за перемогу в Ford Sportpokal - заводському заліку для пілотів, що виступають в гоночних серіях Німеччини на автомобілях Ford. Після прикрої невдачі на фінальному етапі ADAC Procar у Зальцбурзі (коли Андрій через проблеми з двигуном вимушений був відмовитися від старту в гонці) українець зараз займає друге місце в Ford Sportpokal, але відстає від Міза всього лише на 0,2 балу! Отже фінал сезону в Нвмеччині обіцяє бути по-справжньому гарячим!

Прес-служба Racing Team Ukraine TLM