Українці на Нюрбургринзі. Боротьба на вищому рівні
П'ятий етап міжнародної серії VLN, який відбувся у суботу, 5 липня, приніс четверту поспіль перемогу української команди Racing Team Ukraine у класі SP2 (легкові гоночні автомобілі, з об'ємом двигуна до 1,6 л), завдяки чому дует Олексія Мочанова і Андрія Кругліка вже другу гонку лідирує в абсолютному заліку серії, де змагаються більш ніж 700 гонщиків! На рахунку українських пілотів по 46,64 очки. У найближчого переслідувача - Петера Посаваца - 45,28.
В черговий раз, починаючи з "24 годин Нюрбургрінга", українським екіпажам довелося боротися з безліччю неприємностей і технічних проблем. Як і двома тижнями раніше, під час вільних тренувань у п'ятницю виникли проблеми з керованістю Ford Fiesta ST Круглика і Мочанова - автомобіль погано тримав траєкторію, а в поворотах його майже весь час заносило. Як з'ясувалося, вийшли з ладу задні амортизатори.
На щастя, механіки команди TLM, що займається підготовкою і обслуговуванням обох автомобілів для Racing Team Ukraine, встигли за ніч не лише замінити амортизатори, але і фактично заново налаштувати автомобіль. В результаті, в суботу під час кваліфікації механіка працювала найкращим чином, що дозволило Мочанову з Кругликом вдруге за сезон завоювати поул-позіцию у своєму класі, впритул наблизившись до десятихвилинного бар'єру - кільце завдовжки 24,344 км було пройдене за 10.00,409!
Автомобіль команди Racing Team Ukraine під час етапу "24 години Нюрбургрингу". Фото надане пресс-службою команди |
Проте у суботу вранці з проблемами зіткнувся вже другий екіпаж української команди, Олександра Салюка-старшего і Володимира Кондратенко - під час кваліфікації Володимира у боротьбі з суперником винесло на узбіччя, машина розвернулася і врізалася у відбійник. Механікаи встигли за лічені години відновити автомобіль до початку гонки, в якій Салюк з Кондратенком стартували шостими у своєму класі.
У гонці Андрій Круглик з Олексієм Мочановим переграли своїх суперників як в швидкості, так і тактично. Круглик із старту відразу пішов у відрив, показав найкращий час проходження дистанції і заїхав у бокси на коло пізніше за суперників. А відмінна робота команди на піт-стопі дозволила виграти ще майже півхвилини у головних переслідувачів - екіпажа Team rhino's Leipert, Крістофера Міза і Марекса Штолцерманіса. Cтабільний виступ Мочанова у другій половині гонки дозволив зберегти хвилинний відрив до самого фінішу.
Успішним став і виступ другого екіпажа - Салюк з Кондратенко навіть на відновленому на швидку руку автомобілі реально претендували на місце в трійці кращих у своєму класі. Але на останніх колах все ж таки зіткнулися з технічними проблемами і фінішували четвертими.
У останніх гонках Racing Team Ukraine вийшла на абсолютно інший рівень боротьби, ніж на початку сезону - тепер Мочанов з Кругликом змагаються не стільки зі своїми "однокласниками" по SP2 (екіпажами Льойхтер-Рамер і Міз-Штолцерманіс), скільки з екіпажами, які претендують на перемогу в абсолютному заліку серії VLN. І зараз боротьба за лідерство "абсолюті" досягла свого піку. До фінішу сезону залишилися лише чотири гонки - і щоб зберегти реальні шанси на титул, всім претендентам необхідно вигравати у всіх гонках. Просто фінішів на подіумі недостатньо, а права на помилку вже немає - боротьба йде за соті долі очків.
За попередніми підрахунках, Андрій Круглик також лідерує у заліку Ford Sportpokal (де враховуються результати пілотів, які виступають на "Фордах" в більшості автоспортивних серій Німеччини) з 130,27 очками, проте зовсім трохи відстає Крістофер Міз з 129,77 балами - все вирішиться у наступних гонках VLN і ADAC Procar, де виступають обидва лідери. Третім у заліку Sportpokal йде Олексій Мочанов - на його рахунку 100,99 очок. Олександр Салюк з Володимиром Кондратенко з 70,37 балами ділять 7-8 місця.
Загальний залік серії VLN (після п'яти етапів):
1-2. Мочанов, Круглик - по 46,64
3. Посавац - 45,28
4. Медер - 44,91
5-6. Штрое, Шміцкер - по 44,76
...20-21. Грязін, Горбань - по 34,25
...124-125. Салюк, Кондратенко - по 22,69
За матеріалами прес-служби команди Racing Team Ukraine