Росберг розповів, як переборов труднощі з двигуном і виграв Гран Прі Європи
Переможець Гран Прі Європи розповів, що окремо готувався до ситуації, коли інженер не зможе допомогти йому вирішити проблеми з машиною у гонці, - тому зміг самостійно швидко вибрати потрібний режим мотора у Баку.
У другій половині гонки в Баку у обох пілотів Mercedes виникли проблеми з роботою силової установки.
Складнощі були пов'язані з режимом мотора, і для їхнього вирішення пілотам потрібно було вибрати інший, але який саме, Ніко Росбергу та Льюісу Хемілтону потрібно було вибрати самостійно - командам тепер заборонено давати подібні рекомендації по радіо.
Однак у той час, як Хемілтон намагався розібратися з вибором правильного режиму 12 кіл і вів напружену дискусію на відповідну тему з інженером, Росберг впорався із завданням за два.
"У нас обох виникли складнощі з продуктивністю силової установки. Але проблема у тому, що інженер не може сказати, як виправити такі проблеми. Вони просто кажуть, що так, є проблема з режимом роботи мотора. Яким режимом? Ніхто не знає", - сказав Ніко.
"Але я знав, що не так. Тому я вибрав найбільш ймовірний перемикач, і потім все запрацювало відмінно", - додав німець.
Ніко додав, що підтримує обмеження на радіообмін: "Звичайно, це все ускладнює. Це новий виклик, який робить гонки іншими, провокуючи подібні складнощі. Це добре, я вважаю", - цитує його motorsport.com.
Ніко Росберг |