Українська правда

Пілоти "Сітроєна" прагнуть психологічного реваншу в Йорданії

Сергей Шемшученко — 31 березня 2010, 20:56

1 квітня о третій ночі стартує третій  раунд чемпіонату світу з авторалі  - ралі Йорданії.

Пілоти заводської команди "Сітроен", Себастьєн Льоб та Дані Сордо прагнуть взяти своєрідний психологічний реванш. Чемпіон світу хоче якнайшвидше забути прикру аварію, що перекреслила всі його сподівання на перемогу 2008 року, а Сордо сподівається відновити переможну форму і вперше в цьому сезоні зійти на подіум.     

Два роки тому на ралі Йорданії Льоб лідирував з відривом у 34 секунди, та через лобове зіткнення із "Сітроєном" C4 , Конрада Раутенбаха в суботу, на дорожній ділянці, був змушений зійти з дистанції, і в результаті - завершив змагання лише десятим.

Завтра лідер  чемпіонату сподівається вибороти свою 56 перемогу на трасах ралі та вдруге поспіль зійти на верхню сходинку подіуму після тріумфального фінішу в Мексиці.  Втім, хоча гравійні дороги Йорданії належать до улюблених поверхонь чемпіона світу, він не схильний недооцінювати сили конкурентів із "Форд".

"Ми мали  перевагу в Мексиці, та розслаблятись не можна. Я знаю що наші суперники зроблять усе аби взяти реванш у ці вихідні. Ще одна перемога, звісно зміцнила б наш дух і  позиції "Сітроєна", та це ралі не буде простим.  Трасу прокладено серед пустелі, ніяких покажчиків немає і часто доводиться їхати наосліп. Дуже легко наскочити на один із валунів, якими викладений край дороги. Доведеться бути гранично точним при складанні легенди''.

Сордо, який 2008 року  на цій трасі був другим, після  двох прикрих помилок у Швеції та Мексиці починає раунд сповнений рішучості повернутись на подіум.  

''Наші результати у Швеції та Мексиці аж ніяк не відповідають нашим можливостям. Дуже приємно, що в Йорданії ми стартуємо сьомими. Тож у п'ятницю ми матимемо перевагу, бо ті, хто попереду, порозкидають для нас гравій з дороги. Подіумний фініш  для нас із Марком (Марті) буде непоганим результатом"

Як і на більшості  гравійних ралі, основна увага  пілотів та команд прикута до розчистки  трас. 

"Основа дороги на відрізках  ралі Йорданія - дуже тверда. Зверху вона засипана дрібним гравієм, товщина шару якого може різнитися, залежно від того, що зроблять організатори'' - пояснює Льоб.  ''Ми знаємо, що недавно там пройшли сильні зливи, які пошкодили дороги.  Їх відремонтували, але як цей чинник вплине на результати ми ще не знаємо. Принаймні, під час другого проїзду по відрізках, зчеплення з дорогою буде майже, як на асфальті."

В рамках підготовки до ралі  Йорданії та Туреччині заводська  команда "Сітроєн" провела випробування на півдні Іспанії, що дало змогу визначити  можливі варіанти налаштування для такого типу поверхні.

"В розробці C4 WRC досягнуто максимуму, тож ми не очікуємо серйозних змін, але  ці випробування були необхідні"- пояснив  Сордо.

"Рівень конкуренції настільки  високий, що найдрібніша деталь може перетворити перемогу на  поразку і навпаки.  Ми досягаємо оптимального налаштування машини шляхом ювелірного регулювання її параметрів".

Переклад статті з сайту wrc.com.