Українська правда

На Гран Прі Японії змінили трасу

Сергей Шемшученко — 4 жовтня 2012, 17:45

У 2012 році обгінна зона на трасі "Сузука" стала коротшою на 20 метрів, а відрізок, на якому дозволено використання DRS, як і раніше розташований на стартовій прямій, але тепер лінію активації системи пересунули вперед.

Точку заміру відриву між пілотами також змінено: тепер вона знаходиться в 50 метрах перед 16-м поворотом.

Керована площина заднього антикрила з'явилася у "Формулі-1" в 2011 році і дозволила різко збільшити кількість успішних атакуючих маневрів. До впровадження DRS в 2010 році на "Сузукі" було зафіксовано сім обгонів. У минулому сезоні їх число зросло до 59.

Напередодні Гран Прі Японії організатори також змінили асфальт на більшій частині траси. Нове дорожнє полотно укладено від сьомого повороту, більш відомого під ім'ям Dunlop, до серії Casio Triangle, замикаючих автодром.

На цій ділянці також з'явилася вдосконалена дренажна система, яка дозволить впоратися з тропічними зливами. Очікується, що доопрацювання допоможуть уникнути повторення ситуації 2010 року, коли тайфун змусив організаторів етапу перенести кваліфікацію з суботи на неділю.

Гран Прі Японії на трасі "Сузука" відбудеться з 5 по 7 жовтня. Стюардом перегонів стане екс-пілот "Формули-1" Дерек Ворвік, пише svit24.net.