Мочанов і Круглик у боротьбі за титул марафонських перегонів у Нюрбургрінзі
19 липня команда Racing Team Ukraine отримала вже п'яту перемогу поспіль у своєму класі SP2 і за сумою усіх шести етапів, продовжує впевнено лідирувати в загальному заліку серії VLN (марафонські перегони у Нюрбургрінзі).
Практично у кожній гонці пілотам Racing Team Ukraine доводиться долати проблеми. І якщо з автомобілем лідерів (стартовий номер 393) все було гаразд, то з другою машиною (номер 391) неприємностей вистачило. Під час кваліфікації на автомобілі вийшов з ладу датчик хронометражу і було визначено лише час проходження першого кола, решту кіл не були зафіксовані - у результаті, лише сьоме місце на старті в класі SP2. А під час перегонів вже на першому колі у Мочанова розсипалася коробка передач.
Зате головний екіпаж (№393) вкотре виявився на висоті, не зважаючи на термінову зміну тактики і капризи погоди. Першим за традицією стартував Круглик, але вже за три кола заїхав в бокси і передав машину Ральфу Мартіну - сам Андрій, так і не знявши гоночного комбінезону, помчав у голландський Ассен, щоб встигнути на кваліфікацію ADAC Procar.
Такий ранній заїзд в бокси змусив терміново перебудувати все гоночну тактику - Мартін у своїй першій зміні повернув екіпаж з шостого місця в лідери свого класу. Серйозні випробування припали на долю Мочанова - Олексій наприкінці своєї зміни потрапив під зливу, але акуратно дістався до боксів, де на автомобілі замінили шини на "дощовий" комплект. Втім, всі капризи погоди не перешкодили екіпажу Racing Team Ukraine відсвяткувати п'яту перемогу поспіль. Причому з колосальною перевагою на коло над другим екіпажем Тайхмана/Шнайдера на Suzuki Swift - на будь-якій іншій трасі такий відрив склав би мінімум 4-5 кіл.
Проте переможна серія українців на цьому не завершилася - наступного дня, в неділю, відрізнився вже Андрій Круглик, що напередодні вдало кваліфікувався шостим в Ассені.
У обох недільних гонках ADAC Procar Андрій показав чудовий результат - перемога і друге місце. Завдяки цьому феєричному успіху (дві перемоги і подіум за два дні) Круглик тепер упевнено лідирує в заліку Ford Sportpokal, майже на 20 очок відірвавшись від свого головного суперника, Крістофера Міза - 194,61 проти 175,23.
Інші українські пілоти, які виступають у серії VLN, у останніх перегонах не фінішували - зійшли як Валерій Горбань (виступає на Porsche 996 RSR з росіянином Станіславом Грязіним), так і Андрій Оністрат з Олексієм Кикирешко (виступають на BMW M3 з Євгеном Царьовим).
Оскільки перевага екіпажа Круглика і Мочанова у своєму класі не викликає жодних сумнівів, то зараз українці передусім борються за лідерство в абсолютному заліку серії. Поєдинок носить напружений характер - головні суперники успішно виступають у своїх чисельніших класах (15-20 екіпажів проти 9-10 в нашому класі SР2) і практично в кожній гонці набирають на 0,15-0,25 очок більше, ніж український екіпаж. Оскільки за підсумками сезону в залік підуть 7 кращих результатів з 9, зберегти своє сенсаційне лідерство українцям буде нелегко - навіть перемоги у всіх гонках, що залишилися, не гарантують титулу. Але Мочанов з Кругликом битимуться до самого фінішу.
На українців також чекає боротьба з суддівськими і адміністративними помилками. При підбитті підсумків минулої гонки сталися незрозумілі зміни в таблиці абсолютного заліку серії VLN - з екіпажа Круглик/Мочанов/Мартін залікові очки отримав чомусь лише Круглик, що залишився лідером загального заліку. Зате Мочанову з Мартіном записали нуль очок, що скинуло Олексія з першого на десяте місце в загальному заліку серії.
Зараз в змаганнях настала літня перерва - чемпіонат VLN поновиться за півтора місяці, коли 13 вересня відбудеться сьомий етап серії, чотиригодинна гонка 40. ADAC Barbarossapreis.
Загальний залік VLN після шести етапів (за версією www.vln.de):
1. Круглик - 56,08
2. Медер - 53,52
3-4. Сільвестер/Мертен - по 47,58
5-6. Унгер, Бьом - по 47,48
...10. Мочанов - 46,64
Racing Team Ukraine TLM