Круглик і Мочанов - віце-чемпіони загального заліку міжнародної серії VLN!
Екіпаж української національної команди Racing Team Ukraine у складі Андрія Круглика і Олексія Мочанова фінішував третім у своєму класі, лише на останніх метрах дистанції поступившись другим місцем дуету Міз/Штолцерманіс.
За підсумками сезону український дует остаточно влаштувався на 3-4 місцях в абсолютному заліку серед більш ніж 900 класифікованих гонщиків. На рахунку українців по 65.52 (враховуються результати семи найкращих гонок), у Унгера і Бьома з команди Black Falcon, які очолили залік, - по 66.74.
Таким чином, українці фактично завоювали титул віце-чемпіонов в абсолютному заліку VLN - на додаток до достроково завойованого чемпіонського титулу в класі SP2 (спортивні автомобілі з об'ємом двигуна до 1,6 л).
Цікаво, що зі всіх претендентів на чемпіонський титул Круглик з Мочановим були єдиними іноземцями. При цьому українці цього року у всіх дев'яти гонках VLN фінішували на подіумі у своєму класі - шість перемог, друге і два третіх місця! А їх серія із шети поспіль перемог дозволила їм довгий час очолювати загальний залік серії.
Доля перших чотирьох місць у абсолютному заліку серії VLN вирішилась ще до старту гонки, під час кваліфікаційних заїздів. Хоча Унгер з Бьомом остаточно стали недосжними для Мочанова з Кругліком, але і українців вже ніхто не міг потіснити з третьего-четвертого місць - через недостатню кількість екіпажів у своїх класах німець Петер Посавак і британець Шон Пол Бреслін втратили навіть теоретичні шанси на третє місце за підсумками сезону.
Таким чином, найважливішою подією став поєдинок між Андрієм Кругликом і німцем Крістофером Мізом за перемогу в Ford Sportpokal, заводському кубку для пілотів, що виступають у німецьких гоночних серіях на автомобілях марки Ford. Враховуючи мізерну різницю між лідерами (Міз випереджав Кругліка лише на 1,29 балу), завдання було ясним - хто фінішує попереду, той майже напевно стане володарем Ford Sportpokal.
Щоб якось підняти свої шанси, обидва претенденти на фордівський кубок заявилися відразу в двох екіпажах кожен: Круглик з Олексієм Мочановим (автомобіль №393) і з німцем Ральфом Мартіном (№405), а Міз - з латвійцем Марексом Штолцерманісом і співвітчизником Марселем Ляйпертом.
Сама гонка, яка переважно проходила під дощем на мокрій трасі, перетворилася на справжній спортивний подвиг Круглика і Міза. Обидва пілоти, пересідаючи під час піт-стопов з однієї машини в іншу, в сумі здолали повну дистанцію гонки - тобто всі чотири години гонки або більше п'ятисот кілометрів на кожного пілота!
Цей командний поєдинок виявився чи не найнапруженішим у цьому сезоні - Мартін з Кругликом отримали впевнену перемогу в класі, а ось за друге місце розгорнувся жорстокий бій між дуетами Круглик-Мочанов і Штолцерманіс-Міз. На останньому колі Міз зумів-таки випередити Мочанова в украй жорсткій боротьбі і вирвався на друге місце. В результаті, Андрій Круглик в одній гонці зумів завоювати як перемогу, так і третє місце у класі.
У абсолютному заліку гонки вже другу поспіль перемогу одержав екіпаж Марка Бассенга і Дірка Вернера на Porsche 911 Gt3, що представляє команду Land Motorsport.
Порадував і російсько-український дует Станіслава Грязіна і Валерія Горбаня, який на Porsche 997 Cup фінішував не лише третім у своєму класі Cup3b (монокубок для Porsche 997 Cup), але і восьмим у абсолютному заліку. Ще один український екіпаж, Олексія Кікірєшко і Андрія Оністрата на BMW M3 E46, завершив гонку на третьому місці у класі SP6 (спортивні автомобілі з об'ємом двигуна до 3,5 л).
За матеріалами прес-служби Racing Team Ukraine TLM.